Aquapick Ağız Duşu Milliyet Gazetesi Haberi
5 Ocak 20190

Aquapick Türkiye 2018 Raporları Yayınlandı

Her geçen gün daha büyük bir ivmeyle büyümeye devam eden Aquapick, 2018’de de enlerde olmayı başardı.

Marka 8 kat büyüme ile 60 binden fazla satış yaparak kendi sektöründe lider olduğunu bir kez daha resmi rakamlarla kanıtladı. 2018’in “En Çok Büyüyen Firmaları”ndan biri seçilerek ödüle layık görüldü.

Bu yola ağız ve diş sağlığı konusunda farkındalık yaratmak amacıyla giren Aquapick, gerek 1 yıla sığdırdığı 3 ayrı sosyal sorumluluk projesi olsun gerek yapmış olduğu 50’den fazla bilimsel etkinlik olsun hepsiyle kendi farkını ortaya koydu ve amacına ulaştı.

Katılımcısı olduğu fuarlarda halka birebir ürün deneyimi yaşattı ve son derece olumlu yanıtlar ile geri dönüş aldı. Hekimler bazında da geniş bir kitleye ulaşan firma aldığı %100 memnuniyet ile kendini kanıtlamış durumda. Üniversitelerde konu olduğu makalelerden başarıyla çıkarak bilime de katkıda bulunuyor.

Yine bu yılda markayı yaymak için Türkiye’nin birçok ilinde bayilik ve ofisler açtı. Daha etkin bir faaliyet göstermek isteyen firma gelecek yıllar için de yurtdışı pazarına açılmayı planlıyor.

Aquapick Türkiye CEO’su Mehmet Fırat Doğan, Milliyet Gazetesine vermiş olduğu röportajda başarısını şu sözlerle anlattı; “Geriye dönüp bakıyorum, hiç durmadan koşmuşum ama hiç yorulmamışım. İşimi seviyorum. Sevdiğiniz bir işi yapmak hiçbir insana zor gelmez. En büyük şansım planlamalarımı doğru yapıp zamanında harekete geçmemdi.”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Facebook
Twitter
Instagram