Müşteri Memnuniyeti Politikası

ŞEFFAFLIK

Aquapick Türkiye’nin tüm paydaşları; sorularını, taleplerini ve şikâyetlerini, 7 gün 24 saat, WhatsApp Destek Hattı ve internet sitesinden Şirket’e ulaştırma olanağına sahiptir.

ERİŞİLEBİLİRLİK

Tüm başvurular için,

Aquapick WhatsApp Destek Hattı: 0539 812 18 46

Aquapick Türkiye Genel Müdürlük: 0212 270 97 78

www.aquapick.com.tr

kullanıma açıktır.

CEVAP VEREBİLİRLİK

Aynı gün içerisinde şirket yetkilileri, başvuru sahibi ile iletişime geçmektedir.

OBJEKTİFLİK

Bütün sorular, talepler ve şikâyetler, ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.

ÜCRETLER

Başvuruların değerlendirilmesi süreci, başvuru sahipleri için ücretsizdir.

GİZLİLİK

Kişisel bilgilerin korunmasının son derece önemli olduğu gerçeğinden hareketle, kişisel bilgiler kesinlikle üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.

MÜŞTERİ ODAKLILIK

Aquapick Türkiye, Şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde; müşterilerine çözümler sunmaya, müşteri ihtiyaçlarını karşılamaya ve müşteri haklarını her koşulda korumaya özen göstermektedir.

HESAP VEREBİLİRLİK

Sosyal sorumluluğa giren tüm alanlar dâhilinde, gerekli tüm ulusal ve uluslararası standartların gözetilerek uygulanmasının yanı sıra, bunların geliştirilmesi yönündeki çalışmalar hayata geçirilmektedir.

PAYDAŞLARIN MEMNUNİYETİ VE BEKLENTİLERİNİ DİKKATE ALAN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK POLİTİKASI

İletilen bütün sorular, talepler ve şikâyetler kayıt altına alınarak, konu ile ilgili kararlar başvuru sahiplerine gerekçeleriyle birlikte açıklanmaktadır.

SÜREKLİ İYİLEŞTİRME

Aquapick Türkiye, paydaşlarından gelen bildirimleri, iş süreçlerinde, ürün ve hizmetlerinde proaktif iyileştirmeler sağlayacak şekilde değerlendirmektedir.