Basın Bültenleri

2020 YILININ EN ÇOK TERCİH EDİLEN AĞIZ DUŞU; AQUAPICK
Salgında ağız hijyeni ön plana çıktı, ağız duşlarına talep %35 arttı Araştırmalar, yetersiz ağız hijyeninin Covid-19’un yüksek risk faktörleri arasında yer alan kalp hastalıkları riskini

AQUAPICK’TEN ESKİSİNİ GETİR YENİSİNİ AL KAMPANYASI KATILIM ŞARTLARI
Hangi marka olursa olsun eski, basıncı düşük, bozuk, işe yaramayan ağız duşunu getir, bilimsel olarak kanıtlanan sektörün en etkili ağız duşu AQ-350’yi 1.375 TL yerine

Sağlıklı Zihin ve Beden Aquapick İle Başlar
Sadece diş fırçalamanın ağız ve diş sağlığı için yeterli olduğunu mu düşünüyorsunuz? Bakımlı kadınların ağız ve diş sağlığı için sadece diş fırçalama ile yetinmediğini herkes

Aquapick Türkiye 2019 Yılında da Ağız Duşunda Sektör Lideri
Dünya pazarının yüzde 70’ine sahip Aquapick, Türkiye pazarında da sektör lideri 65 ülkede 29 yıldır ağız duşu dünya sektör lideri olan Aquapick, Türkiye pazarına girdiği

Aquapick, ağız ve diş sağlığı problemlerine son veriyor
Aquapick, fırçalamadan daha fazlasını gerektiren diş bakımına bilimsel olarak kanıtlanmış en etkili ve kolay çözümler sunarak ağız sağlığını korumak ve geliştirmek için 29 yıldır çalışmalarına

Ağız Sağlığında Bilimsel Kanıt AQUAPICK
Dünyanın ilk ağız duşu markalarından SAMSUNG güvencesinde dünya ağız duşu lideri Aquapick, bilimsel olarak kendini kanıtlamaya devam ediyor. Aquapick’in üretimini yaptığı ağız duşu, dünyada bilimsel

Ağız Duşu Lideri Aquapick Bu Kez Medya Team Antalya’da
12.’si düzenlenen Diş Hekimliği ve Diş Teknisyenliği Etkinliği’nde sektörünün en iyisi olan lider markamız Aquapick de sizlerle! Türkiye’nin her yerini gezen bir ekip olarak Antalya’da

Dennis Tarnow’la İmplant Gününde Aquapick’te Sizlerle !
Columbia Diş Hekimliği Fakültesi’nde Periodontoloji Klinik Profesörü ve İmplant Eğitimi Direktörü olan Dennis Tarnow “İmplantolojiye Dair Bir Gün” isimli fuarda bizlerle yer alacak. Etkinlikte Tarnow;

Aquapick Türkiye 2018 Raporları Yayınlandı
Her geçen gün daha büyük bir ivmeyle büyümeye devam eden Aquapick, 2018’de de enlerde olmayı başardı. Marka 8 kat büyüme ile 60 binden fazla satış